Перша школа стала енергонезалежною
Школи області й надалі переводитимуть на альтернативні види палива. Про це під час відкриття котельні в Городищенській загальноосвітній школі № 1 повідомив голова Черкаської облдержадміністрації Юрій Ткаченко. Котельню в городищенській школі облаштували бюджетним коштом. На все витратили майже 1,5 млн грн. Раніше опалення навчального закладу обходилося у близько 900 тис грн на рік. Тепер тут економитимуть понад третину.
– Ми дуже задоволені, що навчальний заклад тепер має нові сучасні опалювальні котли, – говорить директор школи Олена Кравченко. – Відразу значно покращився температурний режим. Раніше потужностей газового котла не вистачало щоб «протиснути» усю систему, тому у деяких класах температура не піднімалася вище 14 градусів. Тепер же в усій школі справді тепло і затишно. Маємо середній температурний показник +18, а в деяких класах узагалі +20-22 градуси! Можемо навіть регулювати температурний режим. Сподіваємося, що завдяки цьому наші діти менше хворітимуть в період епідемії та сезонних застуд. На весь опалювальний сезон школа має достатню кількість палива – дров і вугілля. За активного сприяння голови райдержадміністрації Олексія Лавріненка нам побудували сучасне складське приміщення для зберігання палива. Як зазначив підрядник, подібне є єдиним в області. Адміністрація школи, педколектив, діти та батьки щиро вдячні усім добрим людям, завдяки яким тепер у школі створені справді комфортні умови для навчання і перебування учнів.
– Якщо задіяти весь комплекс енергоощадних заходів, тобто замінити всі вікна, утеплити фасад тощо, то економія буде ще суттєвіша, – зауважив Юрій Ткаченко. – Кілька років тому Черкащина, разом зі всією країною, взяла курс на енергонезалежність. Цьогоріч керівники районів отримали завдання про максимальне переведення освітніх закладів на альтернативні види палива.
Як повідомляє прес-служба ОДА, нині в області діє програма «Інноваційні школи Черкащини». Вона покликана підвищувати ефективність і якість регіональної освіти. Розрахована програма на 4 роки. Йдеться про оснащення шкіл сучасними засобами навчання, новітні методології, а також про впровадження енергоощадних заходів тощо.