Яскраві квітники "Урожаю"
Щоб зробити квітники на філіях «Урожаю» особливими і не схожими ні на які інші, майстрині агропідприємства вклали не лише власний час і старання, а й часточку своєї душі. Творчий конкурс «Наш дворик-2015» вже вкотре довів, що спільними зусиллями можна зробити світ навколо себе яскравішим.
Для головного економіста філії «Урожаю» АФ «Заповіт Шевченка» Марії Братаніч, ліпших прикрас, ніж квіти, бути не може. Кілька сотень трояндових кущів ростуть навколо її будинку. Найкращі сорти висадила й на філії. Каже, що вдалим вважається той квітник, який квітне безперестанку. Саме такий вдалося створити й на філії. Ранніми сортами тюльпанів, нарцисами та ірисами навесні та чорнобривцями з хризантемами восени зустрічає своїх гостей «Заповіт Шевченка».
- Троянди в нас п'ятий рік ростуть, торік ще 100 кущів закупили. З ними великої мороки немає, цвітуть ціле літо. Хоча першими зацвітають тюльпани, їх у нас близько 200 цього року цвіло, - розповідає співробітниця «Урожаю». – Всі разом квітник упорядковували. Хтось камінці носив для декору, хтось помагав землю розгортати, бо спеціально замовили 4 машини чорнозему.
«Сам собі дизайнер та виконавець» називає себе команда Катеринопільської філії, яка працювала над створенням квітника. За словами спеціаліста з питань оренди землі та майна Алли Козак, цього року їхній «дворик» поповнився млинком та декоративним ставочком. Щоб останній елемент квітника нічим не відрізнявся від його природного вигляду, навколо навіть висадили справжній очерет, за яким їздили до річки. Млинок власними силами виготовили самі співробітники, вирізьбивши навіть найдрібніші деталі.
- Для кошиків спеціально лозу заготовили й наші хлопці виплели їх за всіма правилами. В них висадили квіти й розмістили обабіч входу в контору, - розповідає співробітниця підприємства. – В Інтернеті побачили, як за допомогою пластикових пляшок можна оздобити квітник. Придумали викласти логотип «Урожаю», пофарбували і тепер «ми - найкращі» впадає в очі кожному, хто завітає до нас на філію.
З «Урожаю» в прямому значенні цього слова починається територія контори Звенигородської філії. Кований іменний паркан – креативний підхід до реклами підприємства. Його автор - директор філії Анатолій Строкань разом з головним бухгалтером Андрієм Короленком та техніком з експлуатації Олександром Панасюком. Вони розпланували також, як розмістити майбутню посадку квітів, не забувши при цьому додати до квітника й ті культури, які вирощують на філії.
- Наш директор сам любить квіти і особливо троянди, тому брав активну участь у розробці дизайну нашого дворика, - ділиться інспектор з кадрів Звенигородської філії Ніна Чичеліс. – Кожен з дому приносив насіння, саджанці, щось закуповували. Хочеться, щоб квіти в нас цвіли від початку весни до пізньої осені
Педагогічна освіта, 12 років стажу вчителем та директором у школі дали можливість інспектору з кадрів філії «Урожаю» АФ «Нива» Людмилі Савранській перетворити квітник на казкову галявину. А допомагали втілювати в життя ідеї творчої особистості чоловік Людмили Василь Савранський та його напарник Олександр Захаров. Роботу всі разом виконали за три дні й перші надіслали фотопрезентацію на центральний офіс.
- Кожен пропонував свою допомогу: хтось каміння привіз, хтось дерево для майбутніх виробів, - хвалиться майстриня. – І хоч ми не перемогли, зате всі разом постаралися для свого села. Тепер на нашу казкову галявину приходять гратися діти з садка та початкової школи.